בניית אתרים וניהול אתר

אתרי האינטרט במרחב הרשת הופכים ליותר ויותר מודרניים, וניתן להבחין בשיפור ניכר באתרים של היום ביחס לאתרים שהיו בעבר. בכדי שאתר אינטרנט יהיה מוצלח ניתן לומר שעניין העיצוב זה דבר שיש לייחס לו חשיבות גדולה מאוד, ולצד זאת יש לשים את הדעת גם על עניין התכנות של האתר. ישנם מתכנתים חובבנים שיכולים לבנות לכם אתר אינטרנט שפשוט יעשה בו שימוש בקוד מרושל, קרי קוד לא מסודר, מיושן ושימוש באלמנטים שכבר לא נהוג לעשות בהם שימוש, כמו טבלאות ב – HTML לסגנון האתר. לכן חשוב שתבחרו חברה אמינה ומקצועית.

ניתן לומר שבעזרת חברה לבניית אתרים  אתם תוכלו לבנות אתר אינטרנט שיעמוד בדרישות שלכם ויאפשר לכם לקבל את הטוב ביותר בעבור הכסף שלכם. תשימו לב שלא כל חברה מסוגלת להעניק לכם ביצועים זהים כאשר הדבר נוגע לבניית אתר אינטרנט, כך שאם אתם רוצים שאתר האינטרנט שלכם יהיה ברמה מספקת מבחינת איכות ויעשה בו שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. אתם תצטרכו לבדוק טוב מאוד עם איזו חברה אתם בוחרים לעבוד כמובן.

להגיע ללקוחות חדשים

עדיין אין לעסק שלכם אתר אינטרנט ואתם רוצים להגיע ללקוחות חדשים? בעזרת בנייה אתר אינטרנט שיציג לראווה את השירותים של העסק שלכם תוכלו לעשות בדיוק את זה. רעיון של בניית אתר אינטרנט הוא רעיון נהדר! תוכלו באמצעות אתר מעוצב וייחודי להגיע לקהל לקוחות שלא היה מגיע לעסק שלכם בצורה הקונבנציונאליות. חשוב לדעת שאתם יכולים לעשות זאת בקלות רבה, ומבחינתכם מה שחשוב זה פשוט לשים לב שאתם בוחרים לפנות אל החברה המתאימה שתוכל לסייע לכם במלאכה.

תוכן לאתרי אינטרנט

אל תזלזלו בתוכן שאמור להופיע באתר שלכם. בשנים האחרונות מידת ההשפעה של תוכן איכותי ומקורי עלתה מאוד. לתוכן שיש באתר שלכם יש השפעה הן על מיקומכם במנוע החיפוש והן על היכולת שלכם להשאיר את הגולשים באתר מסוקרנים. כך שאם אתם רוצים להפוך את הגולשים באתר שלכם לכאלה שימצאו באתר שלכם למשך זמןרב, תוכלו לעשות זאת בכך שתקפידו לפנות לכותב תוכן מקצועי ומיומן שיוכל להביא לידי ביטוי את כישוריו ולכתוב באתר האינטנרט שלכם תוכן רלוונטי. תשימו לב שמחירם של כותבי התוכן יכול להשתנות באופן דרסטי מאחד לשני, ולפיכך זה יהיה מומלץ מאוד מבחינתכם לערוך השוואת מחירים מדוקדקת.

חזרה לבניית אתרים

לאחר שציינו מספר נקודות חשובות שצריך לשים לב אליהם באתר מבחינת עיצוב ותוכן חשוב להכיר טוב יותר את תהליך בניית האתרים. ישנם מספר ממשקים ופלטפורומות להקמת אתרים. ישנן חברות אשר מציעות לבנות אתרים בממשקים חינמים אך לא תמיד ניתן להגיע באתרים אלו לתוצאות גבוהות בקידום בגוגל. פלטופורת וורדפרס היא המוכרת והאהובה במיוחד על מתכנתים. משום שבוורדפרס ניתן להוסיף תוספים והתקנות שמשנות לגמריי את האתר ואף להוסיף תבניות שלא היו ניתנות להתווסף בפלטפורמות אחרות. בנוסף לפלטפורמות החינמיות ווורדפרס ניתן להקים ממשקים על ידי בניית אתר בהזמנה אישית מחברה מקצועית. אתר בהתאמה אישית ייתן לכם את אתר מקצועי שמשדר בדיוק את מה שתרצו להציג ללקוחות החברה.

אחסון אתרים מקצועי

המונח אחסון אתרים מקצועי בזול יכול אולי לעשות רושם ראשוני מוטעה, הרי לא יכול להיות שהוא גם מקצועי וגם זול , כיוון שזול בדרך כלל מתקשר ישירות למוצר נחות בהשוואה למתחרים.
בעבודתי הרבה בתחום האינטרנט וקידום אתרים , נתקלתי לא מעט פעמים בלקוחות המאכסנים אתרים מאד קטנים, לעיתים תדמיתיים , או אתרים בעלי נפח גולשים קטן מאד ובעל מספר נמוך של דפים, בסכומים אסטרונומיים , מחירים כמו 500 ₪ ו 800 ₪ לאחסון אתרי תדמית קטנים של כ 5 עד 10 דפים , עם נפח גולשים של כ 50 מקסימום, האם זה מקצועי ? הרבה עסקים ובעלי אתרי אינטרנט אשר לא מבינים כל כך בתחום חושבים שככל שישלמו יותר יקבלו מוצר אמין וטוב יותר, אך לא תמיד זה כך, ניתן בקלות להוזיל עלויות אחסון כאשר מדובר באתרים קטנים ובאתרי תדמית או דפי נחיתה.
אחסון בזול יאפשר לכם למנף את הכסף שלכם למקומות אחרים באתר וכך לתרום לקידומו ולעזור גם לכיס שלכם , עד רבה , זה לא אומר שהאכסון לא מקצועי.

מהו אחסון אתרים מקצועי בזול ?

אחסון אתרים מקצועי נמדד ברמת העזרה והתמיכה שיש לכם מהחברה המספקת לכם את השירות, הוא נמדד במספר נפילות נמוך יחסית , כל הנאמר אינו סותר את העובדה שבמידה ואתרכם קטן , אתם לא תוכלו לרכוש לעצמכם אחסון אתרים מקצועי בזול , להפך, אל תתפתו למחירים אסטרונומיים, כיוון שגם שרתים קטנים וחלשים מבחינת המפרט שלהם יכולים להחזיק אתרים קטנים ללא כל קושי וללא בעיות.

אנחנו נספק לכם את החבילה המתאימה לכם ללא משחקים וללא קומבינות, נבנה לכם את חבילת האכסון המתאימה לכם על פי גודל האתר, כמות הגולשים והמטרה שלשמה הוא הוקם, בניגוד לחברות אחרות בשוק בעלי חבילות סטנדרטיות כאשר כל חריגה מהם מלווה בסחיטת כספים נוספת, אצלנו תקבלו את החבילה המתאימה לכם עם אפשרויות חריגה בסיכום מראש, כך שאתרכם ימשיך לפעול גם במידה וחרגתם מהחבילה המותאמת לכם.
אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתאים לכם את החבילה המתאימה לאכסון אתרכם ולהבין כי לא חייבים להוציא הון בשביל אכסון אתרים מקצועי.

חשיבות בניית אתרים לעסקים קטנים

בין אם נרצה בכך ובין אם לא, האינטרנט הופך להיות הפלטפורמה השיווקית המובילה והגדולה ביותר של תקופתנו. על כן, בין אם אתם שועלי פייסבוק ותיקים או טכנופוביים שנמנעים מלהכניס מחשב הביתה, אם יש לכם עסק אתם צריכים לפחות לשקול, אם לא לרוץ כבר עכשיו ולהתחיל לטפל בעניין, לבנות אתר עבור העסק שלכם. איך למעשה אתר האינטרנט יכול לקדם את העסק שלכם? הנה כמה נקודות למחשבה.

כאן רוב הלקוחות מתחילים לחפש

בשל הקלות והזמינות של האינטרנט בכל משק בית ממוצע, רוב הלקוחות שמחפשים מוצר יתחילו את החיפוש שלהם באינטרנט, ועבורם, אם עסק לא עולה בתוצאות החיפוש סימן שהוא כנראה לא קיים. בדרך זו, בעלי עסק קטן שאין להם אתר מאבדים מראש כמות לא מבוטלת של לקוחות פוטנציאליים. גם אם הלקוח הפוטנציאלי כבר שמע על העסק בדרך מסורתית יותר (רדיו, פליירים, פרסום בשלטי חוצות), סביר להניח שהוא ינסה לחפש מידע נוסף באינטרנט, ושוב אנו נתקלים באותה בעיה, כי אם הוא לא ימצא את לעסק הוא יוותר ויעבור לאופציה הבאה.

הפן הכלכלי

לבעלי עסקים קטנים לרוב אין כסף מיותר ששוכב בצד לבזבוזים על מסעות פרסום יקרים שהאפקטיביות שלהם אינה תמיד משתלמת. מבלי להמעיט בחשיבות הפרסום ברדיו ובעיתונות, שהם עדיין בעלי השפעה על אוכלוסיות צרכנים לא מועטות, כדאי בכל זאת לדעת שהפרסום באינטרנט הוא זול יותר ולא רק אפקטיבי יותר. אין צורך לרכוש שטח פרסום, מספיק לבנות אתר בוורדפרס ולהשקיע מעט במישהו שיתפעל אותו, וכבר אפשר יהיה לראות עליה בכמות הפניות והלקוחות. בניגוד למודעות או פרסומות, האתר נמצא שם כל הזמן, ממתין ללקוח שימצא אותו, וכך בהשקעה כספית מועטה מקבלים זמן פרסום וזמינות גבוהה בהרבה.

שירות לקוחות

בעזרת אתר האינטרנט, אפשר לענות לשאלות של לקוחות מבלי לשוחח איתם בטלפון. דרך בנייה של עמוד שאלות ותשובות נפוצות, הנחיות מדויקות הכוללות מפה ומסבירות כיצד כדאי להגיע ובאילו שעות העסק פתוח ועבור המתקדמים גם טפסים או אפשרות מענה דיגיטלי לשאלות של לקוחות או שירותי משלוחים. כיצד שלא הופכים את הנושא, אתר האינטרנט הופך את הלקוחות להרבה יותר קלים לטיפול, והנתונים אכן מראים שלקוחות שנהנו מאתר אינטרנט מפורט ומעודכן נוטים להתלונן פחות על המוצר או השירות. בסופו של דבר, הלקוחות הפוטנציאלים אמנם

More From My Blog

דילוג לתוכן